BServisi / Novosti/Blog

DIZAJN DODAJE VRIJEDNOST

Objavljeno: 23.5.2019..

Mantra naših intelektualnih usluga je “dizajn dodaje vrijednost” brandovima, kompanijama, vlasnicima, zaposlenicima i dioničarima. Iako to može zvučati apstraktno, svaka kuna uložena u dizajn vraća se višestruko, što se odlično vidi u proizvodima i uslugama kompanija poput Apple-a, Swatch-a, u nacionalnom smislu dresovima naše reprezentacije, Švicarske kao zemlje i brojnim drugim primjerima.

Dizajn je danas jedna od rijetkih aktivnosti koja već bazičnom primjenom vraća više od uloženog.

Kako bi bili manje apstraktni i subjektivni u širenju naše poruke, u nastavku su neke činjenice iz izvještaja Design Councila iz Velike Britanije 2007. godina, a publikacija se zove “The Value of Design Factfinder report”...

Temelji društveno odgovornog poslovanja

Korporativna društvena odgovornost ili društvena odgovornost poslovanja (DOP) predstavlja opredjeljenje tvrtke za unaprjeđenje dobrobiti zajednice kroz diskrecionu, dragovoljnu poslovnu praksu i doprinose na račun vlastitih resursa.

Najvažniji element ove definicije je izraz dobrovoljno i ova se opredijeljenost mora jasno iskazati da bi se za tvrtku moglo reći da je društveno odgovorna. Izraz dobrobit zajednice podrazumijeva jednako i uvjete života ljudi i pitanja očuvanja okoliša.

Neki od suvremenih trendova u DOP-u su:
- sve veća povezanost tvrtke s društvom i davanja društvu
- intenzivnije izvještavanje...

Uštede s probama

Financijski aspekt procesa dizajniranja ambalaže često može biti problematičan iz više razloga:
a. Cijena izrade štance koja često može biti mijenjana i dorađivana do finalne verzije
b. Cijena i vrijeme isporuke posebnih papira ili kartona
c. Cijena klišeja i tiskovne forme u 1:1 mjerilu za oplemenjivanje otiska
d. Cijena i neisplativost izrade proba u mjerilu 1:1 na tiskarskom stroju na kojem će cijela naklada biti otisnuta...

Link1

Link2